Alla inlägg under juni 2011

Av Joakim Johansson - 25 juni 2011 14:07

what do you do when something starts to rip your heart ? Do you let it get ripped or do you stop the bleeding? I'm trying to stop my heart from emptying itself, but somehow there seems to be little drops that leaks through. I wanna fill my heart again but the only way to do it is If u give me more of your love. Because that's what keeps me going, that's what gives me strength to carry on everyday. No you, no me. As simple as that, I love you with all my heart and I never want to see us grow apart. I need my heart in one piece and I know that if you leave I will only have a half left. cuz my other half goes with you

Av Joakim Johansson - 23 juni 2011 02:59

Då var det dags för långhelg igen då! Shit vad fort tiden går egentligen, känns som det var långledigt för inte alls länge sedan? Helgerna bara löser av varandra, kan tänka mig att det är jul när som, inte mig emot mer än att en skön och varm sommar skulle sitta ganska fint innan. Har ju en födelsedag där någonstans vilken jag helst inte slipper!


Vad händer midsommar då? Mae inte ett endaste dugg tror jag, tråkig helgdag i mina ögon. Små grodorna kanske ? Njae tror jag väntar med det tills jag blir gammal och grå och man gör det för någon annan liten unge som betyder hela livet. 


Hade btw min fina flicka här idag, myspys! Verkar som att jag kommer få se mycket av henne denna helg, det är aldrig fel. Helt ärligt skulle jag nog kunna lägga mig i hennes armar, ligga där tills jag dör på något kul sätt, vore inte livet rätt toppen då? Vad lever vi för liksom ? att vara lyckliga ? om det nu är så och lyckan ligger i att vara nära den man älskar.. då kan man väl göra så ? Eller a just det förresten, kan ju vara smart att låta bli så man får vara lycklig länge. Så långt tänker jag klockan 03,00!


vet inte riktigt varför jag är vaken men medans jag funderar ut det så kanske jag ska sluta ögonen och sova på saken!

Natti!


Justin Bieber: 

http://existenz.se/out.php?id=36127

Av Joakim Johansson - 20 juni 2011 23:47

Uppe med tuppen kan man väl säga! I all fall för mig, dags att jobba vilket innebar att larmet gick från 06-07 , Tungt ! Tur att man har världens bästa flickvän som smsbombade mig med peppande ord. Underbart att ha en så vacker tjej som ens egna!


Väl framme på jobbet som gått rent sagt åt helvete hittills så kände jag mig ganska så pigg, lite eminem på vägen gör ju faktiskt allt mycket enklare. Ökade mitt resultat redan efter första samtalet vilket gav mig nytändning, när jag sedan efter andra samtalet redan signat två personer kommer min chef och jag citerar : "Jag blir så glad så jag skulle vilja slå dig i ansiktet" ... Hmmm tänkte jag go for it, if it makes u even happier. Slaget kom dock aldrig men jag drog iväg två till istället. Några hundralappar att tjäna efter idag känns inte helt fel. 


Känner dock tröttheten komma smygande återigen och undrar om det kanske inte är så att det är dags att lägga sig tillrätta, kolla lite 2 1/2 men och sluta ögonen, låter sjukt lockande! 


Här nedan har ni en sjukt bra låt, och eminem har rätt som vanligt :" I swear to god I'll be the illest in this fucking music"

Av Joakim Johansson - 19 juni 2011 14:24

Klockan är 13.39 när jag vaknar av att min mobil ringer. Chefen ringer och talar om att imorgon är det dags att jobba igen, nu ska jag äntligen dra in lite pengar! Lägger på luren och inser vad klockan är, dags att vakna. Jag kan väl ärligt säga att det blev lite sent igår, lite småjobbig huvudvärk som dunkar i bakhuvudet och inte blir det bättre av att titta ut genom fönstret. Fy f*n rent ut sagt. Riktigt ruskväder är inget jag föredrar men det kan ge en förhållandevis bra mysfaktor på dagen. 


Kanske är dags att börja engagera sig i dagen nu, men knappt att jag vill, vädret sänker ju ner inspirationsnivån till ca noll. Men kan inte sitta och skriva hela dagen!


Vi får helt enkelt höras! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards